Feller Adrienn: Zöld esszencia

Ez volt az a kis üvegcse, amibe egy tanfolyamon mit sem sejtve beleszagoltam, és az illata rögtön magával ragadott. Mikor utánanéztem, hogy mi is ez pontosan és milyen illóolajok vannak benne, azt gondoltam, szeretném kipróbálni. És tessék. 🙂

Adrienne Feller: Zöld esszencia

20170421_145930

Általános hatása: gyulladáscsökkentő. Főbb összetevők: olasz szalmagyopár-, vietnámi eukaliptusz-, varádics-, levendula-, teafa illóolaj, kalabafa-, orbáncfű olaj.

Az illatát nem fogom tudni pontosan megfogalmazni, pedig próbáltam. Itt van a laptop mellett, csak lecsavarom a kupakját, és beleszippantok. 🙂 Mindenesetre annyi biztos, hogy nagyon összetett és izgalmas kompozíció. Kicsit édeskés, fűszeres, talán citrusos. Szív illat, fej illat.. mi is van még? Ebben nem vagyok jó… 🙂

Különféle gyulladások kezelésére ajánlják. Én arra gondoltam, hogy arckrémbe vagy szérumba fogok keverni belőle, illetve kipróbálom, hogy a villám pakolásommal hogy működik. Levendula helyett ezt fogom belecseppenteni.

IMG_20170421_170017_652

A cég honlapjára az alábbi receptek kerültek fel: arcüreggyulladás 1-1-cs 4x/nap, fülgyulladás 1-cs 4x/nap, ízületi gyulladás 8-10 cs 4x/nap, teniszkönyök 8-10cs 4x/nap.

Itt megnézhetitek az Útitárs szett többi darabját is: Panarom. A Kék és a Fény esszencia nekem még nagyon szimpatikus.

Leave a Reply

